Obec Týnec

Vyhledat v textu

Informace dle Z 106-1999 Sb.

Povinně zveřejňované informace - pokyny

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

1. Oficiální název

Týnec

2. Důvod a způsob založení

Obec Týnec (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.

Obec:

- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce

- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu

- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající

- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech

Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

3. Organizační struktura

Seznam organizací:
FK Pohárek
TJ Sokol Týnec
SDH
Chasa
Mužácký sbor
Rybáři
Vinaři z Týnce

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Obec Týnec
    Náves 1
    691 54

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Obec Týnec
    Náves 1
    691 54

  • 4.3 Úřední hodiny

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka: 519 343 721
    mobilní telefon: 724 171 342

  • 4.5 Čísla faxu

    519 343 791

  • 4.6 Adresa internetové stránky

    www.tynec.cz

  • 4.7 Adresa e-podatelny

    Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:

    - vyplněním příslušného formuláře pro tyto účely Elektronická podatelna

    - zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny podatelna@tynec.cz

    - osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.

    Všeobecná pravidla elektronického podání:

    1. Podle ustanovení § 40 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, je písemný právní úkon platný, je-li podepsán jednající osobou; činí-li právní úkon více osob, nemusí být jejich podpisy na téže listině, ledaže právní předpis stanoví jinak. Pokud je právní úkon učiněn elektronickými prostředky, může být podepsán elektronicky za podmínek stanovených zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů. V případě, že podání podává orgán veřejné moci, a to z důvodů vylučujících jinak závazné užití informačního systému datových schránek, je povinnen podání opatřit výlučně zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydávaným akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb („uznávaný elektronický podpis").


    2. Pokud je podání učiněno prostřednictvím informačního systému datových schránek a je učiněno fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, podnikající fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, statutárním orgánem právnické osoby, členem statutárního orgánu právnické osoby nebo vedoucím organizační složky podniku zahraniční právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, jednající za právnickou osobu, pro niž byla datová schránka zřízena, nebo jimi pověřenou osobou, má podání stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný, ledaže jiný právní předpis nebo vnitřní předpis požaduje společný úkon více z uvedených osob, tedy podpis příslušné osoby je nahrazen autentizací provedenou uvedeným informačním systémem (§ 18 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů).


    3. Pokud by ministerstvu bylo doručeno elektronické podání, které by nebylo opatřeno elektronickým podpisem podle výše uvedených pravidel, bude odesílatel podle posouzení povahy podání zpravidla vyzván, aby nedostatky podání odstranil, tedy aby k podání připojil svůj elektronický podpis.

    Technické parametry přijímaných datových zpráv:

    1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
    *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
    *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
    *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
    *.odt (dokument OpenOffice Writer)
    *.ods (dokument OpenOffice Calc)
    *.odp (dokument OpenOffice Impress)
    *.rtf (textový standard RTF-DCA)
    *.txt (prostý text)
    *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
    *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
    *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

    2. Maximální velikost datové zprávy:
    Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.


    3. Kontrola datové zprávy:
    Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

    Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

    Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení doručení je


    a) uznávaný elektronický podpis oprávněného zaměstnance orgánu veřejné moci nebo uznávaná elektronická značka orgánu veřejné moci,
    b) datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena, a
    c) charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.

    Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:

    Pokud byl u datové zprávy zjištěn škodlivý software, není tato zpráva zpracovávána. Je-li možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

  • 4.8 Další elektronické adresy

    starostka@tynec.cz
    mistostarosta@tynec.cz
    ucetni@tynec.cz

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 5220-651/0100

6. IČ

00283649

7. DIČ

Obec není plátcem DPH.

8. Dokumenty

Oznámení o uložení dokumentů v elektronické podobě

 Veřejnoprávní smlouvy o poskytnutých dotacích v r. 2017:
         FK Pohárek, FK mládeže Podluží , TJ Sokol Týnec , STP Kostice

Veřejnoprávní smlouvy o poskytnutých dotacích v r. 2016: 
         FK PohárekVčelařiVinaři z TýnceMRS TýnecSTP, TJ Sokol Týnec, FK mládeže Podluží

9. Žádosti o informace

10. Příjem žádostí a dalších podání

11. Opravné prostředky

12. Formuláře

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Řešení životních situací - Portál GOV

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

16. Licenční smlouvy

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

        Výroční zpráva o poskytnutých informacích 2012 (formát *.pdf)
        Výroční zpráva o informacích 2013.pdf
        Výroční zpráva o informacích 2014.pdf
        Výroční zpráva o informacích 2015.pdf
        Výroční zpráva o informacích 2016.pdf

Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 8.8.2013 - dokument *.pdf
Informace dle z 106-1999 Sb. ze dne 11.10.2013 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 4.11.2013 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 19.12.2013-dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 9.1.2015 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 19.5.2015 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 27.5.2015 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. žádost ze dne 16.6.2015, odpověď ze dne 16.6.2015 - *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. žádost doručena dne 28.1.2016, odpověď dne 29.1.2016
Informace dle Z 106/1999 Sb. žádost ze dne 21.1.2016, odpověď ze dne 4.2.2016
Informace dle Z 106/1999 Sb, žádost ze dne 19.9.2016, odpověď ze dne 19.9.2016
Informace dle Z 106/1999 Sb. žádost ze dne 17.2.2017, odpověď ze dne 23.2.2017
Informace dle Z 106/1999 Sb. žádost ze dne 30.3.2017, odpověď ze dne 3.4.2017
Informace dle Z 106-1999 Sb. žádost ze dne 19.6.2017, odpověď ze dne 23.6.2017 

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy:

http://www.tynec.cz/index.php?nid=11112&lid=cs&oid=2709257

  

Důležitá telefonní čísla

150 Hasiči ČR
155 Záchranná služba
158 Policie ČR
774 600 054 Policie Městyse Mor.Nová Ves
112 Jednotné tísňové číslo

      

Sběrný dvůr

Provozní doba: středa od 14:00-18:00, sobota od 8:00-12:00 hod. PLATÍ OD 12.4.2017.

         Poplatky 2017

Upozorňujeme občany, kteří ještě neuhradili místní poplatky za KO, psy, hřbitov a OP, ať tak učiní co nejdříve. Splatnost těchto poplatků skončila 31.5.2017. Děkujeme.

       Kamenické práce

Firma Jaroslav Doležal nabízí veškeré kamenické práce a renovace hrobů. Zájemci se mohou dostavit před místní hřbitov v sobotu 22.7. od 14:00-14:30 hod.

        MUDr. Kosík

bude mít od středy 19.7. do pátku 28.7. dovolenou. Zástup: od 19.-24.7. MUDr. Bartoš Mor.N.Ves od 8-10 hod, tel.č. 774 234 116, od 25.-28.7. MUDr. Špániková Lanžhot od 8-10 hod, tel.č. 519 336 200.

     Drůbežárna Prace

bude v sobotu 22.7. v 11:15 hod u OÚ prodávat: kuřice všech barev 170Kč/ks, chovné kohouty, roční slepice 80Kč/ks, jatečné kachny 190Kč/ks, brojlerová kuřata a káčata,husokačeny, krůty a krmivo pro drůběž a králíky + vit.doplňky.

      ZERA Ratíškovice

bude ve středu 26.7. v 10:30 hod u KD prodávat: krmné směsi pro hosp.zvířata - králíky 25kg/210 Kč, nosnice sypká 25kg/225 Kč, nosnice granule 25kg/230 Kč a jiné. Produkty jsou nabízeny v baleních po 10 a 25 kg.

      Vinařský ráj

Čejkovice Vás zve do své prodejny kde si můžete zakoupit všechny postřiky se slevou 20%. Proto neváhejte a využijte této nabídky.

      GUMOTEX a.s.,

nabízí volná místa pro skladníky, šičky a dělníky do výroby nafukovacích výrobků a autopříslušenství. Vhodné pro ženy i muže, nástup možný ihned, bez prac.agentury. Hod.mzda až 125Kč, 13.plat, 25 dní dovolené a systém více než 20 zaměstn.benefitů.

      Kavárna Caffe Antares Mor.Nová Ves

přijme servírku na hlavní PP nebo brigádně, info na tel.č. 733 713 873.

       Čerpací stanice

Hrušky přijme zaměstnance na obsluhu bistra na čerpací stanici. Nástup možný ihned. Práce na hlavní PP na dobu neurčitou. Info na tel.č. 737 349 407.

     Agromoravia a.s.

Mor.Nová Ves přijme brigádníky na linku cukrové kukuřice. Zájemci musí být starší 18-ti let, nástup koncem července nebo začátkem srpna. Brigádníci se mohou přihlásit do 18.7. osobně nebo na tel.č. 519 444 414.

        Prodej rod.domu

v Týnci, ul.Suchý řádek č.p.105. Tel.č. 0421904090273 pí. Berníková Božena, Holíč SK.

        Volné místo

Restaurace a penzion Maděřič Moravský Žižkov hledá pracovníky na pozici: číšník-servírka na plný úvazek nebo jako brigádník, dále kuchaře a pomocnou kuchařku či kuchaře. Více info na tel.č. 605 241 340.

      COOP MIkulov

spotřební družstvo přijme pracovníky na pozice prodavač/ka-pokladní a Zástupce vedoucí prodejny do Kostic, Trávníky. Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Více info na stránkách www.jednota.cz nebo na tel č. 725 941 438.

    Samolepky

Na obecním úřadě v Týnci si můžete zakoupit nebo objednat samolepky na auto. Cena 1ks je 10,-Kč.

BIO popelnice

Občané, kteří by ještě měli zájem o BIO popelnici můžou si ji zakoupit na OÚ, cena dle velikosti 120 l - 730,-Kč, 240 l - 1280,-Kč.

Ochrana révy vinné-informace

zpráva 10

BLACKOUT

Co dělat, když nastane porucha typu "BLACKOUT"

Blackout.pdf

Hantály - kalendář svozu odpadů 2017

Svoz KO 2017

 www.idos.cz