Obec Týnec

Vyhledat v textu

Informace dle Z 106-1999 Sb.

Povinně zveřejňované informace - pokyny

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

1. Oficiální název

Týnec

2. Důvod a způsob založení

Obec Týnec (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.

Obec:

- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce

- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu

- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající

- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech

Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

3. Organizační struktura

Seznam organizací:
FK Pohárek
TJ Sokol Týnec
SDH
Chasa
Mužácký sbor
Rybáři
Vinaři z Týnce

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Obec Týnec
    Náves 1
    691 54

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Obec Týnec
    Náves 1
    691 54

  • 4.3 Úřední hodiny

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka: 519 343 721
    mobilní telefon: 724 171 342

  • 4.5 Čísla faxu

    519 343 791

  • 4.6 Adresa internetové stránky

    www.tynec.cz

  • 4.7 Adresa e-podatelny

    Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:

    - vyplněním příslušného formuláře pro tyto účely Elektronická podatelna

    - zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny podatelna@tynec.cz

    - osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.

    Všeobecná pravidla elektronického podání:

    1. Podle ustanovení § 40 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, je písemný právní úkon platný, je-li podepsán jednající osobou; činí-li právní úkon více osob, nemusí být jejich podpisy na téže listině, ledaže právní předpis stanoví jinak. Pokud je právní úkon učiněn elektronickými prostředky, může být podepsán elektronicky za podmínek stanovených zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů. V případě, že podání podává orgán veřejné moci, a to z důvodů vylučujících jinak závazné užití informačního systému datových schránek, je povinnen podání opatřit výlučně zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydávaným akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb („uznávaný elektronický podpis").


    2. Pokud je podání učiněno prostřednictvím informačního systému datových schránek a je učiněno fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, podnikající fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, statutárním orgánem právnické osoby, členem statutárního orgánu právnické osoby nebo vedoucím organizační složky podniku zahraniční právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, jednající za právnickou osobu, pro niž byla datová schránka zřízena, nebo jimi pověřenou osobou, má podání stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný, ledaže jiný právní předpis nebo vnitřní předpis požaduje společný úkon více z uvedených osob, tedy podpis příslušné osoby je nahrazen autentizací provedenou uvedeným informačním systémem (§ 18 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů).


    3. Pokud by ministerstvu bylo doručeno elektronické podání, které by nebylo opatřeno elektronickým podpisem podle výše uvedených pravidel, bude odesílatel podle posouzení povahy podání zpravidla vyzván, aby nedostatky podání odstranil, tedy aby k podání připojil svůj elektronický podpis.

    Technické parametry přijímaných datových zpráv:

    1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
    *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
    *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
    *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
    *.odt (dokument OpenOffice Writer)
    *.ods (dokument OpenOffice Calc)
    *.odp (dokument OpenOffice Impress)
    *.rtf (textový standard RTF-DCA)
    *.txt (prostý text)
    *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
    *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
    *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

    2. Maximální velikost datové zprávy:
    Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.


    3. Kontrola datové zprávy:
    Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

    Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

    Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení doručení je


    a) uznávaný elektronický podpis oprávněného zaměstnance orgánu veřejné moci nebo uznávaná elektronická značka orgánu veřejné moci,
    b) datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena, a
    c) charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.

    Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:

    Pokud byl u datové zprávy zjištěn škodlivý software, není tato zpráva zpracovávána. Je-li možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

  • 4.8 Další elektronické adresy

    starostka@tynec.cz
    mistostarosta@tynec.cz
    ucetni@tynec.cz

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 5220-651/0100

6. IČ

00283649

7. DIČ

Obec není plátcem DPH.

8. Dokumenty

Oznámení o uložení dokumentů v elektronické podobě

 Veřejnoprávní smlouvy o poskytnutých dotacích v r. 2017:
         FK Pohárek, FK mládeže Podluží , TJ Sokol Týnec , STP Kostice

Veřejnoprávní smlouvy o poskytnutých dotacích v r. 2016: 
         FK PohárekVčelařiVinaři z TýnceMRS TýnecSTP, TJ Sokol Týnec, FK mládeže Podluží

9. Žádosti o informace

10. Příjem žádostí a dalších podání

11. Opravné prostředky

12. Formuláře

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Řešení životních situací - Portál GOV

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

16. Licenční smlouvy

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

        Výroční zpráva o poskytnutých informacích 2012 (formát *.pdf)
        Výroční zpráva o informacích 2013.pdf
        Výroční zpráva o informacích 2014.pdf
        Výroční zpráva o informacích 2015.pdf
        Výroční zpráva o informacích 2016.pdf

Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 8.8.2013 - dokument *.pdf
Informace dle z 106-1999 Sb. ze dne 11.10.2013 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 4.11.2013 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 19.12.2013-dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 9.1.2015 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 19.5.2015 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. ze dne 27.5.2015 - dokument *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. žádost ze dne 16.6.2015, odpověď ze dne 16.6.2015 - *.pdf
Informace dle Z 106-1999 Sb. žádost doručena dne 28.1.2016, odpověď dne 29.1.2016
Informace dle Z 106/1999 Sb. žádost ze dne 21.1.2016, odpověď ze dne 4.2.2016
Informace dle Z 106/1999 Sb, žádost ze dne 19.9.2016, odpověď ze dne 19.9.2016
Informace dle Z 106/1999 Sb. žádost ze dne 17.2.2017, odpověď ze dne 23.2.2017
Informace dle Z 106/1999 Sb. žádost ze dne 30.3.2017, odpověď ze dne 3.4.2017
Informace dle Z 106-1999 Sb. žádost ze dne 19.6.2017, odpověď ze dne 23.6.2017
Informace dle Z 106-1999 Sb. žádost ze dne 7.7.2017, odpověď žádána do 31.7.2017,
                                                     dne 25.7.2017 odpověď , příloha č.1, příloha č. 2
Informace dle Z 106-1999 Sb. žádost ze dne 27.7.2017, odpověď  ze dne 27.7.2017                

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy:

http://www.tynec.cz/index.php?nid=11112&lid=cs&oid=2709257

  

Důležitá telefonní čísla

150 Hasiči ČR
155 Záchranná služba
158 Policie ČR
774 600 054 Policie Městyse Mor.Nová Ves
112 Jednotné tísňové číslo

     Smuteční   oznámení             

 Kalužíková Zdeňka

      Sběrný dvůr

Provozní doba: středa od 14:00-18:00, sobota od 8:00-12:00 hod.

      MUDr. Bartoš

oznamuje občanům, že ve čtvrtek 21.9. nebude ordinovat. Zástup MUDr. Špáníková v Lanžhotě od 8-10 hod. Sestra bude v ordinaci přítomna do 12 hod.

      Odečty elektřiny

Ve dnech 20. - 25.9. se budou v naší obci provádět odečty elektřiny všech dodavatelů. Žádáme proto občany o zpřístupnění svých elektroměrů, případně o vylepení stavu a č.elektr. na viditelné místo svého domu.

        Prodej masa

Pojízdná prodejna masa z Miroslavi bude v čtvrtek 21.9. od 9:35-9:50 hod u D nabízet: kuřecí, krůtí, kachní a vepřové maso a poctivé masouzenářské výrobky.

      Knihovna v Týnci

bude ve čtvrtek 21.9. zavřená. Otevřena bude opět v pondělí 25.9.

      Drůbežárna Prace

bdue v sobotu 23.9. v 10:30 hod u oÚ prodávat: kuřice všech barev, chovné kohouty, roční slepice, brojlerová káčata a kuřata, jatečné kachny a krmivo pro drůbež a králíky + vitamín. doplňky.Dále bude vykupovat králičí kožky 5Kč/ks.

     Kamenické práce

Do naší obce přijede Kamenictví PIETRA a bude našim občanům nabízet možnost objednávky na veškeré kamenické práce a prodej hřbitovních doplňků. Poradit popřípadě objednat můžete za každého počasí v sobotu 23.9. od 11:30-12:00 hod na místním hřbitově.

    Firma Buenos Vinos

s.r.o. z V.Bílovic nabízí k prodeji mošt 1l za 20 Kč bez DPH, minimální odběr je 1000l. Dále hledáme pracovníka do sklepního hospodářství na hl.pracovní poměr. Nástup možný ihned, v případě zájmu volejte na tel.č. 731 508 564.

      Vazby k dušičkám

si můžete objednat již nyní u pani Heleny Žůrkové, Hlavní 99 Týnec.

       Dámský spolek Baby z Jamy

pořádají ve dnech 7. a 8. října podzimní výstavu ovoce, zeleniny, květin a histor.zemědělského nářadí. Výstava se koná v KD. Organizátorky prosí občany , aby na výstavu zapůjčili exponáty starého zem. nářadí a také výpěstky ovoce, zeleniny, dýně, květiny atd. Na výstavě nebudou chybět podzimní vazby, dílny pro děti a občerstvení.

      Cvičení žen na KD

je vždy v pondělí a ve čtvrtek. Od 18-19 hod cvičení žen starších a od 19-20 hod cvičení žen mladších. Ke cvičení se využívají pomůcky jako jsou gumy, stepy, činky, balanční podložky, míče. Rády mezi nás přivítáme nové tváře.

      Pedikúra do domu

Nabízím klasickou mokrou pedikúru až do domu, (vystříhávání zarostlých nehtů, odstranění otlaků, kuří oka, ošetření popraskaných pat..)ráda za Vámi přijedu z Mor.Žižkova, cena 220 Kč. Objednat se můžete na tel.č. 723 827 032.

        Volné místo

Jednota, spotř.družstvo v Mikulově přijme pracovnici na pozici zástupce vedoucí prodejny na prodejnu v Týnci. Nástup možný ihned, nebo dle domluvy. Více info na www stránkách nebo na tel.č. 725 941 438.

   Samolepky

Na obecním úřadě v Týnci si můžete zakoupit nebo objednat samolepky na auto. Cena 1ks je 10,-Kč.

BIO popelnice

Občané, kteří by ještě měli zájem o BIO popelnici můžou si ji zakoupit na OÚ, cena dle velikosti 120 l - 730,-Kč, 240 l - 1280,-Kč.

Ochrana révy vinné-informace

zpráva 15

BLACKOUT

Co dělat, když nastane porucha typu "BLACKOUT"

Blackout.pdf

Hantály - kalendář svozu odpadů 2017

Svoz KO 2017

 www.idos.cz